Skip to content

Sales Supporter søges

Har du erfaring indenfor sales support og salg, så kunne dette godt være noget for dig.

Vi er et team på seks personer, der har meget travlt og er inde i en spændende udvikling. Derfor søger vi en ny kollega, der har lyst til at være en del af et godt team, og evner at have gang i mange ting samtidig. Du er systematisk, struktureret og udadvendt, samtidig med at du har et godt humør og trives i en travl hverdag.

Dine arbejdsopgaver kunne blive:
  • Supporter sælger med kontrakter og evt. teknisk support
  • Kundebetjening via mail og telefon
  • Ordre behandling
  • Vedligeholdelse af data i vores ERP
  • Bindeled mellem salg og økonomi
Kvalifikationer og kompetencer kunne være:
  • Salgssupport
  • Teknisk baggrund med lyst til administration
  • Telesalg
  • Bogholderi
  • Koordinator
Vi tilbyder:
  • Et selvstændigt og ansvarsfuldt job
  • Attraktiv lønpakke Kvalifikationer
  • Sundhedssikring
  • Et spændende job i et uformelt miljø
  • Vi ønsker jobbet besat i Greve eller Vejle
Sådan ansøger du:

Send gerne CV og skriftlig ansøgning via formularen i højre side, eller send til dkjob@logisnext.eu mærket ”sales support”, Samtaler foretages løbende, og stillingen besættes, så snart den rigtige kandidat er fundet.


Kontakt og yderligere information kan fås hos:

Sales & Product Support Manager Peter Brun

Telefonnummer

+45 29 69 70 70

 

Ansøg nu:


Din ansøgning kontrolleres straks efter modtagelsen, så du vil modtage en besked fra os hurtigst muligt. Hvis ansøgningsprocessen tager længere tid, bedes du kontakte den ansvarlige kontaktperson for at forhøre dig om den aktuelle status.

Dine data gemmes i vores system via din ansøgning. Dine gemte data vil blive behandlet fortroligt og vil kun blive brugt til applikationsformål. For mere information henvises til databeskyttelseserklæringen.